Przejdź do głównej treści
Przejdź do wyszukiwarki
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Przełącz nawigację
O Poradni
Zasady zgłaszania
Działalność zespołów orzekających
Zespoły
Zespół wspierania rozwoju małego dziecka i jego rodziny
Zespół pomocy uczniom z trudnościami w uczeniu się
Zespół predyspozycji i uzdolnień
Zespół do spraw wychowawczych
Zespół bezpośredniej pomocy psychologicznej
Zespół doradztwa edukacyjno-zawodowego
Pracownicy
Psychologowie
Pedagodzy
Logopedzi
Rehabilitanci
Pracownicy administracji i obsługi
O Nas
Nasza misja
Historia
Dyrektorzy
Bank dobrych praktyk
https://kuratorium.katowice.pl/index.php/kuratorium/aktualnosci/jak-rozmawiac-z-dziecmi-i-uczniami-na-temat-sytuacji-w-ukrainie-rekomendacje-dla-nauczycieli-i-pedagogow-szkolnych/
https://www.metis.pl/content/view/3780/1/
https://blog.ceo.org.pl/psycholog-radzi-jak-w-domu-i-w-szkole-rozmawiac-z-dziecmi-i-mlodzieza-o-wojnie-w-ukrainie/
Program integracyjny dla klas I-III szkoły podstawowej
Wreszcie razem – zajęcia integracyjne dla uczniów klas IV-VI
Program spotkań z dzieckiem z zaburzeniami zachowania w wieku 7- 10 lat
Druki do pobrania
Karta zgłoszenia na badania
Karta zgłoszenia na zajęcia grupowe - dla szkół i przedszkoli
Wnioski
Zaświadczenia
Wniosek o przekazanie karty
Informator naborowy 2022/2023 do szkół ponadpodstawowych i placówek z terenu powiatu wodzisławskiego
Publikacje
Artykuły
Dlaczego warto czytać dzieciom?
Terapia rodzinna – cele, założenia
Specyficzne zaburzenia mowy dziecka
Ćwiczenia dla rodziców
Porady
Jak rozmawiać o wojnie z dziećmi?
Jak indywidualizować pracę z uczniem z dysleksją rozwojową?
Wskazówki dla nauczycieli polonistów i pedagogów pracujących z uczniami z dysleksją rozwojową.
WOKRO
Kontakt
Deklaracja dostępności
Menu
Aktualności
INFORMACJA DLA UCZNIÓW, RODZICÓW I NAUCZYCIELI
Oferta programów zajęć na rok szkolny 2021/2022 - reintegracja
Otwarty nabór do programu „Bezpieczny rejs”
Oferta programów zajęć na rok szkolny 2020/2021 - reintegracja
Uwaga ! Informacja dla uczniów podejmujących naukę w Branżowej Szkole I stopnia
Jak przygotować dziecko do wizyty w Poradni w okresie pandemii ?
kwiecień-maj
Komunikat - Uwaga uczniowie klas VIII
Komunikat - Informacja dla Rodziców uczniów klas VIII
„Jak pomóc dziecku z trudnościami w uczeniu się” - zaproszenie na prelekcję
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Diagnoza
Terapia
Socjoterapia
Inne zajęcia o charakterze terapeutycznym
Zajęcia prowadzone na tereni Poradni
Profilaktyka/Wspomaganie
Wspieranie uczniów
Na terenie szkoły- Szkoły podstawowe
„ Agresja- nie wchodzę w to”
„By chciało się chcieć”
Dyżur doradczy
„Fajna klasa to ja, ty i my”.
„Jestem grzeczny, mówię NIE”
Jesteśmy znów razem
„ Klasa z zasadami”
Komunikacja poza Internetem - program zajęć reintegracyjnych
My – to fajnie brzmi
Nowe drogowskazy
„Powstrzymaj złość”
Wreszcie razem - program zajęć reintegracyjnych
Na terenie szkoły- Szkoły ponadpodstawowe
„Dyżur doradczy”
„Empatia – zrozumieć inność”
„Zaburzenia depresyjne”- prelekcja
Wspieranie rodziców
„Szkoła dla rodziców i wychowawców”
Warsztaty i prelekcje
ABC rodziców
„Bawić się, by lepiej się uczyć” - na terenie przedszkola
„Bawić się, by lepiej się uczyć” - na terenie SP
Dobra decyzja
Dyżur doradczy
Jak nauczyć dziecko mówić? Sposoby wspierania nauki mowy
Jak pomóc dziecku z trudnościami w uczeniu się
Pochwała buduje krytyka hamuje
„Zrozumieć dziecko z zespołem Aspergera”
Wspieranie nauczycieli
Konsultacje na terenie placówki
Warsztaty, prelekcje
„Zaburzenia i opóźnienia rozwoju mowy dziecka”
„Nowoczesne metody terapii”
„Szkoła z zasadami”
„Trudne zachowania rodzica – jak sobie z nimi radzić?
„Zrozumieć dziecko z zespołem Aspergera”
Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas oczekiwania na diagnozę?
Czy usługi Poradni są płatne?
Jak wygląda badanie w Poradni?
Co zabrać na wizytę w Poradni?
Czy Poradnia może przyjmować osoby spoza powiatu wodzisławskiego?
Jak przygotować dziecko na wizytę w Poradni?
Jak długo ważna jest opinia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej?
Moje dziecko często choruje przez co ma zaległości w szkole. Czy mogę go zgłosić na nauczanie indywidualne?
Jak radzić sobie z buntem mojego 12-latka?
Jakie dzieci mogą korzystać z zajęć logopedycznych na terenie szkoły?
Jak radzić sobie z dzieckiem, które większość czasu wykorzystuje na korzystanie z komputera?
Jak zmotywować dziecko do większej uważności podczas lekcji on-line?
Czy pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole obejmuje się ucznia tylko na podstawie opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej?
Czy zindywidualizowaną ścieżkę kształcenia można zastosować dla ucznia objętego kształcenia specjalnym?
Córka uczy się w liceum. Z niepokojem zauważyłam rosnąca ilość błędów ortograficznych w zeszytach i pracach pisemnych. Czy można skorzystać w Poradni z diagnozy pod kątem dysleksji?
Przejdź do menu
Jesteś tutaj:
Strona główna
»
Profilaktyka/Wspomaganie
»
Wspieranie uczniów
»
Na terenie szkoły- Szkoły ponadpodstawowe
Na terenie szkoły- Szkoły ponadpodstawowe
Znajdź na stronie
Wyszukaj na stronie:
Wyszukaj
Kalendarz
Rok wcześniej
Miesiąc wcześniej
Lipiec
2022
Miesiąc później
Rok później
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Imieniny