Przejdź do głównej treści
Przejdź do wyszukiwarki
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
Przełącz nawigację
O Poradni
Zasady zgłaszania
Działalność zespołów orzekających
Zespoły
Zespół wspierania rozwoju małego dziecka i jego rodziny
Zespół pomocy uczniom z trudnościami w uczeniu się
Zespół predyspozycji i uzdolnień
Zespół do spraw wychowawczych
Zespół bezpośredniej pomocy psychologicznej
Zespół doradztwa edukacyjno-zawodowego
Pracownicy
Psychologowie
Pedagodzy
Logopedzi
Rehabilitanci
O Nas
Nasza misja
Historia
Dyrektorzy
Standardy Ochrony Małoletnich
Bank dobrych praktyk
https://kuratorium.katowice.pl/index.php/kuratorium/aktualnosci/jak-rozmawiac-z-dziecmi-i-uczniami-na-temat-sytuacji-w-ukrainie-rekomendacje-dla-nauczycieli-i-pedagogow-szkolnych/
https://www.metis.pl/content/view/3780/1/
https://blog.ceo.org.pl/psycholog-radzi-jak-w-domu-i-w-szkole-rozmawiac-z-dziecmi-i-mlodzieza-o-wojnie-w-ukrainie/
Program integracyjny dla klas I-III szkoły podstawowej
Wreszcie razem – zajęcia integracyjne dla uczniów klas IV-VI
Program spotkań z dzieckiem z zaburzeniami zachowania w wieku 7- 10 lat
Wykaz placówek pomocowych
Druki do pobrania
Zgłoszenia
Wnioski
Zaświadczenia
Specyficzne trudności w uczeniu się
Informator naborowy 2024/2025 do szkół ponadpodstawowych i placówek z terenu powiatu wodzisławskiego
Publikacje
Artykuły
Neurorozwojowa analiza postawy ciała wsparciem w terapii logopedycznej.
Dlaczego warto czytać dzieciom?
Terapia rodzinna – cele, założenia
Specyficzne zaburzenia mowy dziecka
Ćwiczenia dla rodziców
Porady
Jak rozmawiać o wojnie z dziećmi?
Jak indywidualizować pracę z uczniem z dysleksją rozwojową?
Wskazówki dla nauczycieli polonistów i pedagogów pracujących z uczniami z dysleksją rozwojową.
WOKRO
Kontakt
Deklaracja dostępności
RODO
Menu
Aktualności
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Diagnoza
Terapia
Inne zajęcia o charakterze terapeutycznym
Zajęcia prowadzone na tereni Poradni
Profilaktyka/Wspomaganie
Wspieranie uczniów
Na terenie szkoły- Szkoły podstawowe
Na terenie szkoły- Szkoły ponadpodstawowe
Wspieranie rodziców
Wspieranie nauczycieli
Konsultacje na terenie placówki
Warsztaty, prelekcje
Koordynatorzy
Koordynatorzy przedszkoli
Koordynatorzy szkół
Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Bezpośrednia pomoc
Najczęściej zadawane pytania
Jaki jest czas oczekiwania na diagnozę?
Czy usługi Poradni są płatne?
Jak wygląda badanie w Poradni?
Co zabrać na wizytę w Poradni?
Czy Poradnia może przyjmować osoby spoza powiatu wodzisławskiego?
Jak przygotować dziecko na wizytę w Poradni?
Jak długo ważna jest opinia Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej?
Moje dziecko często choruje przez co ma zaległości w szkole. Czy mogę go zgłosić na nauczanie indywidualne?
Jak radzić sobie z buntem mojego 12-latka?
Jakie dzieci mogą korzystać z zajęć logopedycznych na terenie szkoły?
Jak radzić sobie z dzieckiem, które większość czasu wykorzystuje na korzystanie z komputera?
Jak zmotywować dziecko do większej uważności podczas lekcji on-line?
Czy pomocą psychologiczno-pedagogiczną w szkole obejmuje się ucznia tylko na podstawie opinii poradni psychologiczno-pedagogicznej?
Czy zindywidualizowaną ścieżkę kształcenia można zastosować dla ucznia objętego kształcenia specjalnym?
Córka uczy się w liceum. Z niepokojem zauważyłam rosnąca ilość błędów ortograficznych w zeszytach i pracach pisemnych. Czy można skorzystać w Poradni z diagnozy pod kątem dysleksji?
Przejdź do menu
Jesteś tutaj:
Strona główna
»
O Poradni
O Poradni
Znajdź na stronie
Wyszukaj na stronie:
Wyszukaj
Kalendarz
Rok wcześniej
Miesiąc wcześniej
Grudzień
2024
Miesiąc później
Rok później
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Imieniny