- Tytuł programu
|
„Bawić się, by lepiej się uczyć”
|
- Forma
|
Zajęcia grupowe na terenie przedszkola.
|
- Opis treści / celu realizacji programu
|
Warsztat ma na celu przekazanie rodzicom podstawowej wiedzy dotyczącej funkcji percepcyjno-motorycznych biorących udział
w procesie uczenia się. Dzięki niemu w sposób praktyczny, wielozmysłowo uczestnicy zapoznają się z metodami, działaniami, zabawami wspomagającymi rozwój funkcji niezbędnych w uczeniu się typu szkolnego oraz ze współczesnymi metodami terapeutycznymi stosowanymi w przypadku stwierdzonych zaburzeń funkcji percepcyjno-motorycznych.
|
- Adresaci
|
Rodzice uczniów pięcioletnich i sześcioletnich
|
- Potrzebne zasoby/dodatkowe informacje
|
- jedno spotkanie trwa 1;5 godziny –
z możliwością rozszerzenia treści
i wydłużenia czasu, zależnie
od zapotrzebowania,
- osobne pomieszczenie (sala, klasa) –
do dyspozycji na cały czas trwania zajęć,
- rzutnik multimedialny.
|
- Osoby realizujące szkolenie/warsztaty
|
Izabela Kohut – psycholog
Barbara Głąb – pedagog.
|
- Możliwość realizacji/terminarz
|
Uzgodnienie terminu nastąpi po przesłaniu karty zgłoszenia na adres poradni.
|