Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne

 

  1. Tytuł programu

 

Zajęcia korekcyjno – kompensacyjne

  1. Forma

Zajęcia grupowe na terenie poradni.

  1. Opis treści / celu realizacji programu
  1. usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych;
  2. doskonalenie poziomu ortograficznego i graficznego pisma;
  3. utrwalanie znajomości zasad poprawnej pisowni;
  4. rozwijanie umiejętności samokontroli oraz korygowania popełnianych błędów;
  5. rozszerzenie kompetencji językowych;
  6. wzbogacanie wiedzy ogólnej.

 

  1. Adresaci

 

Uczniowie klas IV - VI szkół podstawowych posiadający opinię PPP o dysleksji.

  1. Potrzebne zasoby/dodatkowe informacje
  1. zgłoszenia są przyjmowane
    w sekretariacie (uczeń jest zapisywany  na liście zgłoszeń);
  2. po dokonaniu analizy zgłoszenia oraz karty indywidualnej ucznia następuje kwalifikacja do grupy terapeutycznej;
  3. zajęcia poprzedzone są spotkaniem organizacyjnym z rodzicami, o którym informujemy telefonicznie osoby z listy kandydatów(obowiązuje kolejność zgłoszeń);
  4. raz w miesiącu odbywają się rozmowy z rodzicami (zgodnie z ich potrzebami) dotyczące przebiegu postępów w terapii;
  5. po ostatnich zajęciach prowadzone są indywidualne spotkania z rodzicami, podczas których przekazuje się wskazówki dotyczące dalszej pracy
    z dzieckiem.

 

  1. Osoby realizujące szkolenie/warsztaty

 

mgr Judyta Szetlak – pedagog

  1. Możliwość realizacji/terminarz

Uzgodnienie terminu nastąpi po przesłaniu karty zgłoszenia na adres poradni. Zajęcia odbywają się w danym roku szkolnym od października do maja, 1 raz w tygodniu w czwartek .

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny